Kisah Super

Inspired moment: Dibalik kerasnya seorang ayah




Ayahku Pahlawanku 
(oleh Devi Yanti Arifin)

Ayah..
Beribu kasih sayang t’lah kau berikan.
Beribu nasihat t’lah kau ungkapkan Ayah..
Maafkan aku atas segala kata-kataku..
Maafkan aku atas segala sikapku..
Maafkan aku karna aku telah mengecewakanmu Ayah..

Engkau sungguh baik
Engkau sangat berjasa dalam keluarga..
Engkau membanting tulang hanya untuk ibu dan aku..
Engkau bersusah payah mendidikku, supaya aku menjadi orang yang sukses Ayah..
Suatu saat nanti aku akan menjadi sepertimu..

Aku berjanji untuk menyayangimu..
Aku berjanji untuk menjagamu..
Aku berjanji untuk merawatmu, sampai akhir hidupku..





"Setelah membaca puisi dan video di atas: 
Renungkan! Rasakan!.. 
Dan bayangkan jika kamu seperti itu.
SEGERA ambil HIKMAHNYA!!.."



Sumber: YouTube.





0 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Slide out post Recommended